29 jun 2014

Het einde is in zicht!

Whoehahaha dan bedoel ik het einde van de maand he LOL Dus nee niet schrikken, ik ga nergens heen en spring niet voor een trein ofzo!! hahahaha

Nee ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik echt geen blogger ben! Er zit echt geen regelmaat in en 9 van de 10 keer vergeet ik het gewoon compleet, maar goed...ik heb een klein hoekje op het zeer grote wijde web voor het geval dat ik ooit nog eens een voorbeeldig blogger wordt toch :)

Een opsomming lijkt weer aan de order denk ik...tis niet veel dus het kan wel weer haha

- Mijn laatste blogpost is van 11 juni
- Het was gezellig bij mijn vader en zijn vriendin in hun nieuwe huisje
- Nederland heeft met grote getallen gewonnen van Spanje!!
- Ze hebben ook nog eens gewonnen van Chili en Australiƫ!
- Vaderdag hebben we tussendoor ook nog gehad
- Ik ben naar Londen geweest
- De zomer is officieel van start gegaan
- Ben al 9 jaar samen met de liefde van m'n leven
- Heb weer lekker creatief zitten zijn!
- En ja ja vanavond weer een wedstrijd van Oranje!!


(13-06-2014)

15 Juni was het vaderdag en echt waar...ik had me weer eens vergist, dacht dat het een week later was dus we moesten nog eens als een gek iets in elkaar flansen *oops* Maar het is uiteindelijk wel goed gekomen, Sanne heeft een mooi canvas geschilderd voor haar papa en samen hebben we een superhelden kaart gemaakt en natuurlijk het wel bekende ontbijt op bed! (Helaas vergeten foto's te maken)!!
Maar heb wel een foto kunnen maken van de kaart :)


Het was tevens voor een blogpost voor Traci Reed dus het waren 2 vliegen in 1 klap dat Sanne dit ook wilde maken hahaha Woot woot voor mij!! Je kan er hier alles over lezen:
LONDEN!!! Whoaaaaa jaaaaa ik ben echt gegaan, helemaal in m'n uppie en had manlief lekker thuis gelaten en dochter lief is naar mijn ouders gegaan (zij ook weer blij) en het was gewoon echt in 1 woord: GEWELDIG!!!

Nee serieus, ik ben echt zo blij dat ik gegaan ben! Ik heb dingen gezien die ik alleen maar van de televisie ken, uit boeken heb gezien en gelezen en van de foto's die anderen wel eens hebben laten zien! Maar ik heb ook het "gewone" Londen gezien, de woonwijken en de niet toeristische plekjes en daar ben ik ook wel blij om, want het zijn toch ook de dingen die je als gewone toerist niet gauw ziet of niet gauw naartoe gaat! 
Cynthia en haar dochter Sarita zijn zulke leuke en lieve mensen en ben hun ook heel dankbaar voor alles wat ze voor mij gedaan hebben!! Ik ga zeker een keer terug!

Ik werd naar Eindhoven Airport gebracht door Frans en Sanne, veel te vroeg uiteraard, want het Nederlands elftal moest voetballen, maar dat gaf niks...ik heb heerlijk buiten op een terrasje een koffie van Starbucks zitten nuttigen, kan je je voorstellen dat dat de allereerste keer was dat ik een koffie van Starbucks dronk? Juist...mijn eerste nieuwe ervaring van vele die nog moesten volgen!
Maar weet je wat, ik heb nog zoveel foto's die ik jullie wil laten zien...ik ga ze eerst scrappen en dan zet ik ze hier in een aparte post neer. Veel handiger dan alles te moeten vertellen, want dan ben ik nog dagen bezig met typen hahahaha

Dus het logje Londen volgt nog!

De zomer is officieel op 21 Juni begonnen en dat was ook de dag dat vriendlief en ik precies 9 jaar bij elkaar zijn *jep ik was in londen don't hate me* hahaha Hebben in de avond even zitten bellen via Skype ;)



Mijn crea's van 10 juni tot en met gisteren
Voor credits kan je altijd naar mijn gallery gaan en in dit geval staan ze allemaal op 

Ik ga ermee stoppen voor vandaag, vreemd genoeg vallen mijn oogjes dicht *bah* en vanavond is er weer een wedstrijd van Nederland dus ik wens jullie bij deze alvast een hele fijne avond en toi toi toi!!
Hopen op een goede afloop!!


Tot snel!!! xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten