11 jun 2014

Uhhmzz...Week 24 (21, 22 en 23)!!

Whoa!! Het is geen record, maar zo zie je maar weer haha Het is alweer meer dan 2 weken geleden sinds mijn laatste post!! Oke oke waar te beginnen? Pff das een goeie of niet dan hahaha Even denken wat ik de laatste 2 weken gedaan heb! *even spieken in de mappen met de foto's*!! LOL

Ik ga het gewoon maar allemaal een beetje opsommen, weet het zelf niet eens meer allemaal *ja ja wordt oud* haha

- Zijn die middag van de 25ste naar het park geweest,
- Ben samen met een vriendin naar Rotterdam geweest om te kijken bij een voetbal toernooi,
- Ben aan het loomen geslagen,
- heb een heerlijk wereldgerecht gemaakt,
- Naar de knutselclub geweest,
- Sanne heeft in grote plassen lopen springen,
- het was/is bloedje heet,
- ben naar de tuin geweest,
- heb een bbq gehad bij een vriendin,
- ben weer naar de tuin geweest...

Hahaha en er zal vast nog wel meer gebeurd zijn!! 

Oke hier gaan we...een kleine impressie van de 25ste van mei. Ze hadden een kindermiddag georganiseerd en we hadden echt het idee dat het hele veld vol zou staan met allemaal leuke dingen...nou ja niks was minder waar haha Er stond een stand met eten en drinken, een springkussen, er zat een clown ergens achterin (Clown Miepie) en er stond een stand waar de kids zich konden laten schminken. Nou eerst wilde Sanne een paar minuutjes op het springkussen, zag toen de clown en ging daarbij zitten totdat ze een ballon kreeg en toen liep ze snel door naar het schminken...OMG we hebben gewoon anderhalf uur zitten wachten totdat ze eindelijk aan de beurt was pfff en het was warm....zo niet leuk, maar ja zij vond het geweldig en daar gaat het tenslotte om of niet :)

Credits: Love My Square Mat #4 by Deep Girl Design en Circus Magic by Studio Flergs and Kristin Aagard

Het loomen...Rainbow loom zoals het ook wel genoemd wordt...pfff een verslaving als je niet uitkijkt hahaha tot nu toe wat leuke knutsels *lees armbandjes* gemaakt voor Sanne en uiteraard ook voor manlief, mams en mezelf! Leuk om te doen en je kan er echt heel veel dingen mee maken!!
Mijn Rainbow loom Pinterest bord kan je hier vinden. En dit zijn mijn knutsels


 

En ohhh hoe kan ik het belangrijkste nou gewoon vergeten he?!! Ik ben zo ontzettend trots op mijn kleine meid, whoa wat een bikkel is dat zeg!! Helaas heeft ze hetzelfde gebit als d'r mama *jep moi* poetsen totdat je erbij neervalt, weinig snoepen, weinig suiker en dan nog gaatjes hebben. Bij haar zat het zelfs
tussen haar melk kiesjes en ze hebben door middel van foto's nog gekeken of ze te vullen waren, maar helaas...kon gewoon niet en tja ze vallen er ooit toch wel een keer uit natuurlijk dus hebben ze besloten om ze te trekken! Ja je leest het goed...Ik had allang bij de kaak chirurg gezeten, maar mijn kleine kanjer *tuurlijk ze was eerst bang en in paniek* besloot het daar te plekke te laten doen door haar eigen tandarts, kanjer of niet?!! Mijn god wat was ik blij dat er iets tussen haar en mezelf stond zodat ik de spuit niet zag, maar anders...ja ik heb het nou eenmaal niet op spuiten, maar goh...ik ben echt maar een watje vergeleken met haar hoor!! KANJERRRRR!!!!

Springennn...ik hoor het haar nog vragen: "mama mag ik in de plassen springen?" Ach ja waarom niet, ga je gang en have fun was mijn antwoord en mensen om ons heen maar kijken hahaha Och dat kind had een plezier en ze had eerst niet door hoe diep die plassen waren totdat ze sprong hahaha heerlijk kind en zeik nat dat ze was...vanaf d'r tenen tot aan de bovenkant van haar broek, ze liep er naderhand ook bij alsof ze in haar broek geplast had hahaha heerlijk!!


 

Geweldig of niet?!! 

Ik ga het nu voor gezien houden, het is 12 uur geweest en hoog tijd om mijn bedje maar eens in te duiken!! Morgen weer vroeg op om die meid naar school te brengen, een blogpost maken voor een van mijn designers, wat layouts maken en dan is het alweer half 1 en hoog tijd om die meid weer uit school te halen! In de middag worden we opgehaald door mijn vader en gaan we daar de middag door brengen om zijn nieuwe huisje te bekijken en daar gezellig te eten!! Dus ik zou zeggen geniet lekker van het mooie weer morgen en wie weet kom ik morgen avond nog even langs om wat layouts en foto's van de 
afgelopen weken te laten zien!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten