25 mei 2014

Een heerlijke week - week 21

Goeiemorgen!!

Zo we zijn weer bijna een week verder dan mijn laatste post hier en ja ja daar ben ik weer hahaha Ik probeer het echt en heb van de week al een paar keer helemaal klaar gezeten, werd gebeld, kreeg een bericht...een uitdaging en jup...blog vergeten haha gaat goed he LOL

We leven nu op zondag ochtend en die meid is weer heerlijk thuis het weekend, gisteren bij mijn ouders op de tuin heerlijk gegeten *was gezellig* en daarna is die meid mee naar huis gegaan. Er is vanmiddag een kindermiddag hier in het park dus daar gaan we even gezellig met z'n 3tjes kijken!!

Week 21 in het kort:

Afgelopen maandag begon de avond vierdaagse dan voor die meid, het was heerlijk weer en ze moesten net als voorgaande jaren de 5 km lopen *ik doe het ze niet na*!!  Die dag ben ik ook begonnen met gezonder eten en bewegen *voor zover dat natuurlijk gaat* Ik ontbijt altijd met die meid mee voordat ze naar school gaat, maar als tussendoortje heb ik maandag heerlijk een schaaltje rauwkost gemaakt met daarbij een flesje water!! 


Dinsdag was een beetje een downer voor mij...maandag teveel gedaan waardoor ik dus niet op of neer kwam met m'n rug *baal baal* Dus manlief is Sanne zelf op de fiets gaan brengen en halen voor de avond vierdaagse en ik ben lekker thuis gebleven!! Zag opeens een post van LiLi dat ze een challenge was gestart bij The Lilypad en daar wilde ik natuurlijk het fijne van weten en ben gaan kijken...zag er leuk uit en ik hou wel van een uitdaging dus heb me aangemeld en kreeg later die dag van Juliette mijn uitdaging!! Daar moest ik eerst nog even over nadenken...wat te doen wat te doen!!



Woensdag ben ik voorzichtig aan weer lekker gaan wandelen, heerlijk in de ochtend het park induiken en omdat het dinsdag op woensdag flink had geregend was het echt prachtig...beetje een "rauwe" lucht met wat dauw hier en daar, echt prachtig!! Eenmaal thuis gekomen ben ik de foto's op de pc gaan zetten en toen zag ik het, die gebruik ik voor de challenge!! En dit is het resultaat geworden:

Credits: January and December Storyteller by Just Jaimee
Sprinkles v21, v16 and For The Record by Valorie Wibbens
The Hedgie Hog by Pink Reptile Designs, Release 15.1 by Page Drafts! (Altered)

Woensdag middag ben ik samen met Sanne het park even in geweest en na een tijdje te hebben gelopen kwamen we een vrijwilliger tegen die ons vertelde over het herten uurtje! Dat begon om 2 uur en het was iets voor 2en, het herten uurtje houdt in dat je de herten mag voeren zonder dat het hek ertussen zit! Wauwie ja dat wilde we allebei wel erg graag een keer meemaken en het was echt geweldig!! Een van de vrijwilligers pakte ook een van de geitjes die op 3 mei geboren waren en Sanne heeft ook nog een kip staan aaien haha
Hier een kleine impressie:

Credits: Farmyard friends by Kristin Aagard en Love My Square Mat #4 by Deep Girl Design

Daarna snel weer naar huis, want ik moest het eten maken voordat Sanne weer naar het veld moest voor de avond vierdaagse!!

Donderdag...de dag begon weer met een wandeling door het park, echt heerlijk!! Daarna snel naar huis, want er zou iemand langskomen...niet dus grrr!! Die dag ook nog een mooie bos bloemen gehad van m'n mams en we kregen te horen dat de laatste avond van de vierdaagse niet door ging want er werd noodweer verwacht!! Nou ik kan je vertellen....de vierdaagse begint normaal gesproken om 6 uur...geen noodweer!! Ja er kwam wel noodweer...'s avonds om 11 uur!!! Erg lullig dus weer voor die kids, maar goed Sanne mocht bij opa en oma slapen en vrijdag kreeg ze haar medaille alsnog op school!!

m'n bos bloemen van mams!

Vrijdag...Ben ik niet in het park gaan wandelen, maar ben ik naar de tuin van mijn ouders gaan lopen, geloof me...is ook een behoorlijk stuk om te doen!! Maar goed, ik moet er wat voor over hebben he!! Om kwart over 2 die meid wezen ophalen samen met opa, want hij had haar beloofd om even langs de kinderboerderij te gaan...Oke oke ik zal het maar meteen bekennen: Ik ben helemaal flieft!!


Het zijn er in totaal 4 en waren afgelopen maandag 19 mei geboren, op de foto zijn ze dus pas 4 daagjes oud, wat een schatjes zijn het toch ook he?!! Verder nog een jong ezeltje gezien, koeien, cavia's, geitjes en shetlanders!! Was weer erg leuk, daarna hup naar de tuin en vanuit daar weer naar huis!!

Zaterdag...Moest ik wachten totdat mams m'n spulletjes kwam brengen die ik de dag daarvoor in de auto had laten liggen. Ik zou namelijk tzaziki maken, maar dat gaat moeilijk als je de komkommers en knoflook in de auto laat liggen he hahaha Maar goed, ik heb dat dus snel staan maken, boodschappen gedaan tussendoor en hup weer naar de tuin gelopen om daar heerlijk te zitten, van het weer te genieten en lekker  eten!! Sanne is van daaruit weer mee naar huis gegaan en hebben gisteravond gezellig met z'n 2tjes een bioscoop bank gemaakt en de jongens tegen de meisjes zitten/liggen kijken!!

Vanmorgen (zondag) heerlijk tot 9 uur geslapen, naar beneden gegaan om koffie te zetten, ontbijtje te maken voor die meid en mezelf, koffie drinken...mail en facebook nakijken en daarna mocht Sanne kiezen welke muziek ze wilde luisteren terwijl ze aan het spelen was...


En dan gaan we zo omkleden en hup naar het park, want ze hebben daar een kindermiddag van half 2 tot 4 uur dus daar gaan we gezellig even met z'n 3tjes naartoe!! Nou dat was ons weekje wel weer, van alles gezien en gedaan, gezond gegeten en gelopen!!

En oh oh oh...voor ik het vergeet!! Geen vakantie helaas voor ons dit jaar, maar maar maar....jaaaaa ik heb voor mezelf een heerlijk lang weekend weg geboekt!! En de reis gaat naar:

Credits: For the May Challenge over at the PRD Blog 
WanderlustMaking headlines and The Hedgie Hog by Pink Reptile Designs
Cool Britannia by Kate Hadfield, Sketch by Page Drafts Release 1.4

En weet je het al? Jaaaaaa Ik ga naar London!! Met het vliegtuig *wordt mn 2de keer vliegen* en ik blijf daar bij een vriendin en haar dochter dus het wordt allemaal dubbelop, want ik ben nog nooit in London geweest, maar ik heb Cynthia en haar dochter Sarita nog nooit in het echie gezien, alleen maar gesproken via de mail, facebook en de forums!! Spannenddddd!!!
Ik vertrek op 18 juni in de avond en kom zondag ochtend weer thuis!


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en wie weet kom ik vanavond wel weer een logje schrijven over onze middag in het park!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten