20 mei 2014

Meer dan 2 jaar later...

Haai haai!!

Oops!! Mijn laatste post was op 20 februari 2012 (per ongeluk in de prullenbak gegooit!!) Ohh eigenlijk erg ook hahahaha Maar goed, we zijn inmiddels al weer een aantal jaartjes verder en is er in die tussentijd erg veel gebeurd en veranderd!! 

Kleine opsomming:
- Dochterlief is 7 en wordt dit jaar 8
- Dochterlief doet het fantastisch op school
- Speedy is alweer 8 en wordt in Oktober alweer 9
- Ik heb er een hernia bij
- Vorig jaar een operatie gehad
- Leuke en lieve mensen ontmoet
- Muur groen geschilderd
- Afgevallen, aangekomen en weer afgevallen
- Gisteren weer begonnen met "lijnen"
- Dit jaar alweer 9 jaar samen met mijn liefde!
- Vanmorgen naar de tandarts geweest

en....mijn MUUR GROEN GESCHILDERD!!!! 

Haha nee alle gekheid op een stokje...uhh dat van die muur is echt waar!! Maar er is zoveel gebeurd dat het teveel wordt om op te noemen en daar heb ik geen zin in en geen tijd voor...denk ik!! Manlief is net de deur uit om onze kleine meid op te halen, die is gisteren begonnen met de avond vierdaagse...pff 5 KM lopen met deze warmte? Nee dank je, ik doe het die kids niet na!! 

Hier zit ze bij papa op z'n nek, ze was helemaal op die kleine schat!!



Maar goed, waarom blaas ik weer nieuw leven in deze blog? Ja ja ik heb het zelfs een andere naam gegeven, maar om eerlijk te zijn...ik heb geen idee hahaha Ik weet niet eens of het wel zin heeft, maar...tja uhh er is geen maar!! Ik ga gewoon proberen om vanaf nu dagelijks/wekelijks mijn blogje bij te houden, foto'tje hier en een praatje daar, een linkje van pinterest hier en een digi layout daar!! Maar ik ga er zeker weten geen reclame blog meer van maken, als ik een layout plaats ja dan is dat met de gebruikte kitjes en templates (linkjes ernaartoe) maar geen hele posten meer met reclame en....ik ga in het Nederlands typelen!! Niet zo moeilijk doen... :)

Poeh en ineens komt de zon als een gek binnen schijnen *toch even de flex naar beneden doen* en dan zal dochterlief zo ook wel weer thuis komen en dan is het eerst even lekker drinken, een knuff en dan snel de douche onder en naar bed! Morgen is het weer een gewone schooldag *gelukkig zijn ze om half 1 uit* dus dat houdt in om kwart over 7 en in het geval van vanmorgen, half 8 opstaan, ontbijten, wat drinken, klessebessen, drinken voor school pakken en omkleden en dan hup om 10 voor half 9 de deur uit!! Nog 8,5 week en dan begint de zomervakantie alweer, heb er zin in hoewel we niet op vakantie gaan, maar gewoon lekker dagjes uit hier in Nederland!!

Voor nu...wens ik jullie een hele fijne aaf *straks series kijken* en optijd naar bedje toe :)


PS zie hier mijn muur *sorry kon de foto zo even snel niet vinden* Het bewijs!!!

We Are Moving | Bundle by Pink Reptile Designs and Paula Kesselring
The Dear Wallace Bundle by Heather Joyce and Pink Reptile Designs
Gimme Layers Vol 27 by Cluster Queen Creations


Geen opmerkingen:

Een reactie posten